دوشنبه ۸ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸
۰ نفر

کوالالامپور: این اواخر مار‌ها رکورد‌های عجیبی را در خوردن حیوانات بزرگ به خود اختصاص دادند اما ماجرای مار 7متری مالزی همگان را متعجب کرد زیرا 11سگ شکاری را شکار کرد و آنها را بلعید

snake dogs

ماجرا از آنجا آغاز شد که علی یوسف باغدار مالزیایی هنگامی‌که در زمین خود قدم می‌زد متوجه پارس غیر‌عادی سگ‌های نگهبان شد. بنابر‌این به‌آنجا رفت و چیزی را دید که به‌سختی می‌توانست باور کند. یک مار 7‌متری در حال حمله به سگ‌ها بود. وی بلافاصله با سازمان حیات‌وحش و آتش‌نشانی تماس گرفت و کمک خواست اما چون کمک‌رسانان دیر رسیدند مار همه 11سگ را خورد، طوری که دیگر توان تکان خوردن نداشت. شکارچی این 11سگ شکاری اکنون در باغ‌وحش مرکزی مالزی تحت درمان است.

آسمانخراش زیر پای مردعنکبوتی

سیدنی: آلن‌رابرت فرانسوی را به‌واقع می‌توان یک مرد‌عنکبوتی واقعی دانست زیرا بسیاری از ساختمان‌های مرتفع جهان را بدون هیچ تجهیزات خاصی فتح کرده است. این مرد که سال گذشته هنگام بالا رفتن از ساختمان 41‌طبقه بانک سیدنی دستگیر و 750‌دلار جریمه شده بود، بازهم دست به هنرنمایی‌ خطرناکی زد و از آسمانخراش 57‌طبقه‌ای در سیدنی بالا رفت.

آلن در حضور صدها نفر توانست در مدت 20‌دقیقه به بالای ساختمان برسد اما بلافاصله توسط پلیس دستگیر و این‌بار راهی زندان شد. آلن‌رابرت تا‌کنون موفق به‌بالا رفتن از 70‌آسمانخراش در سراسر دنیا شده است و با وجود اینکه بارها برای این کارش جریمه‌های سنگینی پرداخت کرده است اما هنوز به کار خود ادامه می‌دهد.

در‌جازدن خودرو

نیویورک: یک زوج نیویورکی که خودروی خود را در یک پارکینگ نزدیک فرودگاه کندی پارک کرده بودند به‌کالیفرنیا سفر کردند اما در هنگام بازگشت از روی کیلومتر‌شمار متوجه شدند که این خودرو724 مایل را در طول مدتی که آنها در سفر بوده‌اند حرکت کرده است. صاحب این خودرو به خبرنگاران گفت هنگامی که او خودرو را روشن کرده ضبط هم روشن بوده و قطعه موسیقی با صدای بلند پخش می‌شده است.

با وجود این، نکته جالب ماجرا اینجاست که مدیر پارکینگ با ارائه تمام فیلم‌های دوربین مداربسته پارکینگ ثابت می کند که این خودرو در طول مدتی که در پارکینگ بوده است از جای خود تکان نخورده است. در حال حاضر پلیس وارد ماجرا شده و تحقیقات در مورد چگونگی درجا زدن این خودرو ادامه دارد.

زندگی پس از 28 بار ایست قلبی

لندن: یک موتورسوار انگلیسی پس از اینکه بارها تصادف شدید داشته و در جریان آخرین تصادفش چندین‌بار با خطر مرگ مواجه شده است با تلاش پزشکان هنوز به زندگی خود ادامه می‌دهد. جالب اینجاست که سایت‌های گوناگون اینترنتی، خبر آخرین عمل جراحی وی را با عنوان «زندگی پس از 28 بار مرگ» منتشر کرده‌اند.

پاره‌شدن شریان‌‌های اصلی قلب، شکستن جمجمه، شکستن استخوان‌های پشت و بازوی راست و آسیب‌های جدی عصبی از جمله صدماتی است که به استیو نیکسون 44ساله در جریان تصادف اخیرش وارد شده است. وی در راه بیمارستان 5بار احیای قلبی شده و در بیمارستان نیز پس از 23بار ایست قلبی، از طرف تیم پزشکی احیای قلبی شده و به زندگی برگشته است. پزشکان تاکنون عمل‌های گوناگونی روی قلب وی انجام داده‌اند.

کد خبر 115123

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز